.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نگاه نماینده آمل به کارنامه دولت در نخستین سالگرد پیروزی ؛
یوسفیان ملا:روحانی بدنسانس بود که ترامپ رئیس جمهور آمریکا شد!
شمال نیوز : عضو فراکسیون مستقلین ولایی معتقد است رئیس‌جمهور حتی‌الامکان در مسیر تحقق وعده‌های انتخاباتی خود گام برداشته است و عدم تحقق برخی از آنها به‌خاطر مشکلاتی بود که طبیعی است.....
یوسفیان ملا:روحانی بدنسانس بود که ترامپ رئیس جمهور آمریکا شد!

شمال نیوز : عضو فراکسیون مستقلین ولایی معتقد است رئیس‌جمهور حتی‌الامکان در مسیر تحقق وعده‌های انتخاباتی خود گام برداشته است و عدم تحقق برخی از آنها به‌خاطر مشکلاتی بود که طبیعی است.

عزت الله یوسفیان ملا در گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به گذشت یک سال از پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم درباره عملیاتی شدن وعده‌های انتخاباتی وی گفت: وعده‌ انتخاباتی همان برنامه انتخاباتی یک کاندیدا است و وقتی کسی وعده می دهد یعنی برنامه خود را ارائه می کند.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه باب یان اینکه از وعده انتخاباتی است که طرز تفکر یک کاندیدا مشخص می شود، عنوان کرد: مردم بر اساس طرز تفکری که از هر کاندیدا متوجه می شوند نسبت به انتخاب فردی اقدام می کنند.

وی ادامه داد: حال در این بین ممکن است صد در صد وعده های انتخاباتی اجرا نشود و شرایط به گونه ای رقم بخورد که شاهد برخی مشکلات در روند اجرای وعده ها باشیم اما نکته مهم این است که آیا فرد در راستای تحقق وعده خود حرکت کرده یا خیر.

یوسفیان ملا در ادامه به حوزه سیاست خارجی و اقدامات رئیس جمهور در این خصوص اشاره و بیان کرد: شاید یکی از بدشانسی های آقای روحانی رأی آوردن ترامپ و حضور او در کاخ سفید بود که باعث شد برجام امروز برهم بخورد در غیر این صورت رئیس جمهور و تیم دستگاه دیپلماسی او تا جایی که امکان داشت در مسیر تحقق وعده های خود در این حوزه حرکت کرده اند.

عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: در خصوص مسائل اقتصادی نیز آقای روحانی تا جایی که امکان داشت تلاش خود را کرده و ممکن است دستگاه ها نتوانسته باشند برخی اقدامات را به درستی انجام دهند که نتیجه دهد، در غیر این صورت رئیس جمهور در مسیر گام برداشته و نمی توان گفت خلف وعده کرده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.